17/03/2011

EΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Στις δύσκολες μέρες που ζούμε η καταναλωτική συμπεριφορά του καθενός μας έχει πολλή μεγαλύτερη σημασία απ ότι της δύνεται συνήθως. Οι μικρές επιχειρήσεις χωρίς καμία βοήθεια και εκπαίδευση από το κράτος ή τις τράπεζες προσπαθούν να βρουν χώρο να αναπνεύσουν στην ισοπεδωτική μόδα της αλυσίδας, του franchise και των "ομίλων εταιριών". Η αλήθεια είναι ότι το super-market δεν είναι πάντα φθηνότερο από το μπακάλικο και σίγουρα το μεράκι της μικρής επιχείρησης δεν θα αντικατασταθεί επάξια ποτέ από την αλυσίδα και τις διαφημίσεις. Ακόμα και για ένα τετριμμένο πράγμα όπως ο πρωινός καφές η επιλογή βρίσκεται μπροστά μας: καφές και σπιτικό πιροσκί 1 ευρώ στην γειτονιά, milko και πλαστική τυρόπιτα 2 ευρώ στην αλυσίδα.

Το χαμόγελο και η ζεστή καλημέρα κέρασμα για αυτόν που θα το αναζητήσει.

Choose life...

3 comments: