Το ακριβές αυτό απόσπασμα έκανε χθες το γύρο του, τρίτου κυρίως, ιντερνετικού κόσμου συνοδευόμενο από φωτογραφίες που κινούνταν στις αποχρώσεις της κίτρινης και πορτοκαλί ομπρέλας – ξαπλώστρας। Το concept "Κάν' το στην Ομόνοια" αναφέρονταν έτσι αφαιρετικά, χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες πάντοτε όμως με ενθουσιασμό. Γρήγορα αποδείχθηκε ότι δεν ήταν τίποτα παραπάνω από τα γυρίσματα ενός ευφάνταστου διαφημιστικού σποτ. Αυτό από μόνο του δεν είναι κακό, είναι αδιάφορο. Κακό είναι ότι αντί να προκαλέσει απλώς το απορημένο βλέμμα των περαστικών προκάλεσε σάλο στη blogόσφαιρα. Το γεγονός αποδεικνύει πρώτον ότι έχουμε τεράστια ανάγκη για αντιπερισπασμούς και ευχάριστες ειδήσεις. Δεύτερον ότι αφού δυσκολευόμαστε να βρούμε απ’ τις πρώτες αφήνουμε να μας τις κατασκευάσουν και να μας τις ταΐσουν. Εκείνοι που αναπαρήγαγαν την είδηση δεν μοιράστηκαν με το κοινό τους ότι η παραλία ήταν σικέ. Άφησαν όμως να εννοηθεί ότι έπρεπε να τρέξουμε όλοι αλαλάζοντας στην ομόνοια με τα μαγιό μας κάνοντας τους καραγκιόζηδες κομπάρσους σ’ έναν θίασο που αντί για ενέσεις βάραγε ρακέτες. Και να χαρούμε την σπάνια αυτή ευκαιρία να επισκεφθούμε την κεντρική πλατεία της πρωτεύουσας της χώρας. Με δεδομένα τα χάλια της πλατείας Ομονοίας κάθε τέτοια πρόσκληση δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται ως ευπρόσδεκτη αλλά ως προσβλητική. Ζορισμένοι είμαστε, όχι ανεγκέφαλοι. Και τους αντιπερισπασμούς μας τους φτιάχνουμε μόνοι μας.
τι πρόβλημα έπαιξε ; γιάτι δεν κατάλαβα τίποτα.. α και βρίσκομαι στην αγγλία για να μην με κατηγορήσεις για ανενημέρωτο :P
ReplyDelete