09/10/2010

ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΔΟΞΙΑΔΗ

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ο Δήμος πλήρωνε αναίσχυντα τα free press αρκετά χρήματα για να διαφημίζει μέσω "θεμάτων" και "ύλης" το δήθεν "έργο" του. Αυτό είχε επέλθει ως κίνηση αντιπερισπασμού μετά την δριμεία κριτική που είχε λάβει για τα Δεκεμβριανά αλλά και για την καταστροφή του Πάρκου Κύπρου και Πατησίων. Δεν θα σχολιάσουμε καν το γεγονός ότι "εφημερίδες" /free press πληρώνονται από πολιτικούς για να παρουσιάζουν το έργο τους εν είδη ύλης αυτό ίσως να υποδεικνύει και την ποιότητα τους ως έντυπα. Με έκπληξη λοιπόν διαβάζουμε αυτό το κείμενο ενώ η πόλη προετοιμάζεται για εκλογές...

 Η εικαστικός Ευφροσύνη Δοξιάδη, κόρη του μεγάλου αρχιτέκτονα και πολεοδόμου Κωνσταντίνου Δοξιάδη, θεμελιωτή της θεωρίας της "Οικουμενόπολης" και υπεύθυνου για μια όμορφη πλευρά της Αθήνας που αγαπάμε, χάρισε ένα κείμενο (κλικ) στο free press Lifo, όπως έκανε και η ομάδα λόκαλ/athens πριν λίγες εβδομάδες στο οποίο κατακεραυνώνει τον τσιμεντολάτρη δήμαρχο μας Νικήτα Κακλαμάνη, του οποίου την θητεία χαρακτηρίζει εγκληματική για την πόλη. Εξηγεί γιατί:


"Για πρώτη φορά, πιστεύω, στην ιστορία της σύγχρονης Αθήνας, η εκλογή του επόμενου δημάρχου είναι τόσο κρίσιμης σημασίας. Μία πιθανή επανεκλογή του κ. Κακλαμάνη θα οδηγούσε την Αθήνα στον θάνατο. Ποτέ η πόλη μας δεν ήταν σ' αυτά τα χάλια! Το ιστορικό της κέντρο, που θα έπρεπε να είναι όχι μόνο η βιτρίνα της πόλης αλλά και ολόκληρης της χώρας (βλ. άρθρο του Γιάννη Βούλγαρη «Η καταρρέουσα Αθήνα ψηφίζει», «Τα Νέα», 2 Οκτωβρίου 2010), το τόσο πλούσιο σε μνημεία και αρχαιότητες, αντί για το πολιτιστικό πάρκο που όφειλε να είναι, έχει μετατραπεί σε έναν απόλυτο εφιάλτη όχι μόνο για τους κατοίκους αυτής της περιοχής -όπως είμαι εγώ- αλλά και για τους επισκέπτες της, Έλληνες και ξένους.

[...] Μας έχετε καταντήσει να ζούμε μέσα σε μια αθλιότητα, ενώ πληρώνουμε τους υψηλότερους δημοτικούς φόρους. Έχετε σπαταλήσει το δημόσιο χρήμα με τρόπους που προσβάλλουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Οι μεγαλομανείς γιορτές σας έχουν αδειάσει τα ταμεία. Η πόλη των Αθηνών, που θα έπρεπε να ανυψώνει το πνεύμα όλων μας με την εγγενή φυσική ομορφιά της, μας υποβαθμίζει και μας ντροπιάζει. Άλλη μια θητεία του κ. Κακλαμάνη θα έδινε τη χαριστική βολή στην πόλη που γεννηθήκαμε, που ζούμε, που αγαπούμε και που βλέπουμε να βιάζεται μπρος στα μάτια μας καθημερινά εξαιτίας σας."

Για την Ευφροσύνη Δοξιάδη κάνε κλικ εδώ.

17 comments:

  1. Καλημερα... Οταν εχεις αντιθετη αποψη για τις free press η οταν δεν σου αρεσει αυτο που αντιπρωσοπευουν δεν γινεσαι αρθρο γιαυτες ουτε στελνεις φωτογραφιες να σε καμαρωσουν...

    ReplyDelete
  2. Διαφωνούμε! τα free press και ο τύπος γενικότερα κρίνονται από τις συγκεκριμένες κινήσεις τους και όχι γενικά και εσαεί αρνητικά ή θετικά. Το εν λόγω free press δημοσίευσε το κείμενο μας - το οποίο θεωρουμε πολιτικό- όπως κι το καυστικό κείμενο της κας Δοξιάδη χωρίς να τα λογοκρίνει και αυτό είναι προς τιμήν τους!

    ReplyDelete
  3. Το lifo ειναι το μονο φρι πρες που εχει αρνηθει και δεν δημοσιευει το προπαγανδιστικο υλικο του δημου, τα αλλα το κανουν

    ReplyDelete
  4. "(...)Και δίπλα, η πλατεία Ομονοίας, η καρδιά της Ελλάδας, έχει μετατραπεί σε μια απέραντη πασαρέλα από εμπόρους ναρκωτικών, βαποράκια, χρήστες. Μια εικόνα απόλυτης κόλασης! Την ίδια ώρα που μπροστά στον πάγκο με τις εφημερίδες αντηχούν τα γέλια μιας ανέμελης παρέας παλικαριών της Δημοτικής Αστυνομίας. «Δεν είναι δική μας δουλειά τα ναρκωτικά», μου είπαν κεφάτα, όταν τους πλησίασα αγανακτισμένη και τους ρώτησα γιατί δεν κάνουν κάτι. Αντίθετα, είναι δουλειά τους να σουλατσάρουν όλο το 24ωρο κόβοντας κλήσεις, ενώ δίπλα τους χαίνει η άβυσσος... Ούτε, βέβαια, είναι δουλειά του Αστυνομικού Τμήματος Ομονοίας που βρίσκεται 20 μέτρα από την πλατεία, στην οδό Βερανζέρου..."


    "(...)Ο Τζουλιάνι στη Νέα Υόρκη, με θέληση, πυγμή και όραμα άλλαξε την εικόνα της πόλης, τη μεταμόρφωσε, την έσωσε."



    "(...)Η Σοφοκλέους και η Σωκράτους θυμίζουν το αλλοτινό Χάρλεμ. Η απειλή καραδοκεί σε κάθε βήμα σου. Εστιατόρια και μπαρ κλείνουν κακήν κακώς, επιχειρήσεις πολλών ετών μεταφέρονται αλλού για να σωθούν."

    ReplyDelete
  5. Συμπερασμα των παραπανω:η αστυνομια ειναι ανικανη να μαζεψει τα πρεζακια και τους παραβατικους του κεντρου,τα μπαρακια και τα εστιατορια του πολιτισμου κλεινουν,και ετσι,χρειαζομαστε εναν τζουλιανι...

    Ας ξεκινησουμε απο το τελευταιο.εστιατορια και μπαρ κλεινουν,απο τη γκετοποιηση του ιστορικου κεντρου για τη συντροφο φροσω.τα μπαρ και τα "πολιτιστικα κεντρα" που θα ξεπηδησουν με την απομακρυνση των πρεζακιων απο τη αμολυντη πλεον αθηνα,θα ειναι η σωτηρια.και μαζι με τα μπαρ ,ερχεται ο πλουτος.και μαζι με το πλουτο ερχεται και η αυξηση των αντικειμενικων αξιων.και μαζι με ολα αυτα,ερχονται τα τραπεζοκαθισματα,τα τζιπακια πανω στα πεζοδρομια,εν ολιγοις,η "απο τα πανω" γκετοποιηση.το ειδαμε στου ψυρρη,το ειδαμε στο γκαζι με τους διωγμους των ρομα,καιρος να το δουμε και στο κεντρο.ενας τζουλιανι ,θα τα καταφερει.προφανως ο νικιτας με τις επιχειρησεις σκουπα εναντιον των μεταναστων /μικροπωλητων,δεν εχει επιδειξει αρκετη πυγμη,και θελουμε κατι πιο σκληρο.η φροσω θελει μια πολη σα τη νεα υορκη,οπου αθωα κοριτσουδια τυπου καρι μπρατσω του sex and the city θα περπατανε χερι χερι με το mr big ,ακουγοντας jazz καπου στη μενανδρου..τι κι αν η αστυνομευση επι τζουλιανι εγινε ασφυκτικη,τι κι αν οι επιχειρησεις σκουπα συστηματικοποιηθηκαν ,τι κι αν η παραβατικοτητα χτυπηθηκε με λυσσα,τι κι αν το περιφημο "δογμα της μηδενικης ανοχης" εφευρεθηκε και εφαρμοστηκε για πρωτη φορα απο τα think tanks του "μεγαλου" αυτου δημαρχου της ΝΥ.
    Στα μερη μας τωρα,η φροσω μας λεει με περισση ευκολια να μη ψηφισουμε το νικητα.το ζητημα δεν ειναι τι να μη κανουμε,το ζητημα ειναι τι προτεινει αυτη.ποιος πολιτικο μορφωμα ειναι αυτο που θα βελτιωσει τη ποιοτητα της πολης;ο πασοκος τζουλανι;ο συνασπισμενος τζουλιανι;η αυτοοργανωση;τι στο διαολο λοιπον,περα απο κοινοτοπες "καλλιτεχνικες" διαπιστωσεις που αγγιζουν την αντιδραστικοτητα του μεγα τσοκλη,μπορει να μας πει η πινελοφορος πορτοσαλτε;
    παντως,κρινοντας τα -οποια- πολιτικα περιεχομενα που κατατιθενται κατα καιρους απο την διαχειριστικη ομαδα αυτου του ιστολογιου,μου φαινεται πολυ προβληματικη η συμπλευση με σκεπτικα τυπου δοξιαδη....




    *και μιας που γινεται κουβεντα,τα "free"(κανονικά advertise) press όπως και κάθε press,δε κρίνονται με όρους καλού η κακού.με όρους "φίλα διακειμενου" η "εχθρικού".κρίνονται ως press.Ως μηχανισμός του Θεάματος δηλαδή, που διαμεσολαβεί, απονοηματοδοτεί και επανοηματοδοτεί την επικοινωνία και τις ανθρώπινες σχέσεις.ριζοσπαστική σχέση δεν ειναι να διαπραγματεύεσαι αν ο κούλογλου η ο θεοδωράκης είναι "κοντινός" και θα σου βάλει λίνκ,αλλά να γράφεις στα αρχίδια σου το κάθε κούλογλου και να λές αυτό που θές να πείς αδιαμεσολάβητα φτιάχνοντας τις δικές σου (υπο)δομές,η εκτρέποντας τις υπάρχουσες χωρίς να ενσωματώνεσαι σε αυτές.να το χέσω αν το κάθε (free) press αποφασίζει να διαφημίσει τους καθε λόκαλ η τη κάθε ποδηλατοπορεία ως ενα μάτσο τυπάκια που γουστάρουν να κάνουν ποδήλατο απονοηματοδοτώντας τα περιεχόμενα που οι ίδιοι ενδεχομένως να βάζουν (επανοικειοποίηση των δημόσιων χώρων,λεηλασία της φύσης,ροή στη μητρόπολη...).
    τώρα,αν μιλήσουμε για τη διαπλοκή των "free" press με τα εμπορικά συμφέροντα,θα κλάψουν μανούλες.και lifoμανούλες

    ReplyDelete
  6. @ Anonymous

    Ευχαριστούμε για τις απόψεις σου!
    Οι οποίες θα είχαν μεγαλύτερη βαρύτητα αν τις είχες υπογράψει....

    Παρ όλα αυτά, συμφωνούμε σχεδόν σε όλα από αυτά που γράφεις. Σίγουρα συμβαίνει gentrification στην Αθήνα, σίγουρα υπάρχει ένα great plan από διάφορες συμπράξεις σκοτεινών μυαλών (συνήθως των κεφαλαιοκρατών/κράτους). Αυτό το ποστ δεν αναφερόταν στην άποψή μας για το τι θα έπρεπε να συμβεί στην Αθήνα. Εμείς ως ομάδα που έχει λογοκριθεί από FAQ, Ελευθεροτυπία, Βήμα ακόμα και indymedia πιστεύουμε ότι είναι προς τιμήν τους να ζητάνε από κάποιον/κάποιους κείμενα και να τα παρουσιάζουν στην εφημερίδα αυτούσια. Κανένας δεν υπερασπίζεται τα free press, προϊόν είναι για να κινεί κάποια συμφέροντα....

    Τώρα, αναφερόμενοι σε αυτό που έγραψες:
    "παντως,κρινοντας τα -οποια- πολιτικα περιεχομενα που κατατιθενται κατα καιρους απο την διαχειριστικη ομαδα αυτου του ιστολογιου,μου φαινεται πολυ προβληματικη η συμπλευση με σκεπτικα τυπου δοξιαδη...."

    Δεν υπάρχει καμιά σύμπλευση με σκεπτικά Δοξιάδη. Είτε Κωνσταντίνου Δοξιάδη, δηλαδή μαζική σχεδίαση πόλεων (είμαστε καταφανώς αντίθετοι στην μαζική σχεδίαση!), είτε Ευφροσύνης (pro-Juliani σχόλια).

    Το κεντρικό μέλημα πάντως αυτής της ομάδας είναι τι συμβαίνει στον γνωστό "εναλλακτικό χώρο", στο "κίνημα" αν θες? Τρία χρόνια μετά τον Δεκέμβρη, ο εναλλακτικώς χώρος καταναλώνεται σε "καραβάνια καταστροφής περιοχών NATURA", οι ελεύθεροι "κοινωνικοί χώροι" ακόμα δεν ανακυκλώνουν ΤΙΠΟΤΑ, και οι"αυτόνομοι black block" υποστηρίζουν με αφίσες τα συμφέροντα των καπνοβιομηχανιών!!!

    Αυτή η ομάδα, προσπαθεί να δώσει ένα στίγμα αναμιγνύοντας ελευθεριακές ιδέες χωρίς επαναστατικό περιτύλιγμα. Με τις δράσεις οι οποίες είναι συμμετοχικές και ελεύθερες σε όλους καταθέτουμε ένα φαντασιακό για αυτή την πόλη το οποίο δεν έχει σαφή κείμενα/απόψεις αλλά παραπέμπει σε μια διαφορετική πραγματικότητα.

    Ούτως ή άλλως, κακώς ψάχνεις κείμενα και θεωρίες σε εμάς, αυτά θα τα βρεις στην "αυτονομία ή βαρβαρότητα", εμείς λέμε "ΔΡΑΣΕ Ή ΣΚΑΣΕ!"

    με εκτίμηση
    ομάδα λόκαλ/athnes

    ReplyDelete
  7. ναι,αλλα το αναγνωριζεις ως μηχανισμο διαμεσολαβησης,ε;γιατι λοιπον να μπαινεις στη διαδικασια να προσπαθεις να ανοιχτεις κοινωνικα μεσα απο αυτον το μηχανισμο που προφανως περαν απο διαμεσολαβητικος ειναι και διαπλεκομενος;λογου χαρη ,πιστευεις οτι αν κλεβατε τραπεζες με ποδηλατα,η χτυπουσατε εκθεσεις αυτοκινητων(παραδειγμα λεω,ε!),θα ηταν το ιδιο φιλοξενα για σας τα press;περαν του οτι πλεον μπορεις να αρθρωνεις λογο αδιαμεσολαβητα(ιντερνετ-αφισες-δια ζωσης επαφη στο δρομο),θεωρω οτι ειναι πολιτικη επιλογη να εκτρεπεις ενα μεσο,και οχι πρακτικισμος.οπως κολλαω τις αφισες εξω απο τις βιτρινες και οχι μεσα απο αυτες,αντιστοιχα,αν θελω να εκτρεψω το καθε free press,βγαζω 3000 φωτοτυπιες το κειμενο μου,και βαζω τη καθεμια μεσα σε καθε τευχος.και μιας που μιλησες για δεκεμβρη,αυτο αλλωστε δεν ηταν ο δεκεμβρης;δεν ηταν η παντελης απαξιωση των μμε;δεν ηταν η εκτροπη των θεσμων χειραγωγησης με τις καταληψεις σε ερτ, εσηεα,λυρικη και athens voice,κλπ;
    οι καταληψιες της ερτ,ισως και να φιλοξενουνταν σε καποιο πανελ αν οι ιδιοι το επελεγαν.αλλα προτιμησαν την εκτροπη ,που προφανως πολεμηθηκε-οχι τοσο για το περιεχομενο της παρεμβασης τους(ενα πανο με σαφες αλλα και αποδυναμωμενο περιεχομενο για τους μικροαστους),αλλα-για την ουσια αυτης.15 θρασυτατα "κωλοπαιδα" τολμησαν να βγουν χωρις να τους καλεσει κανεις.
    περαν των αλλων,ο "ριζοσπαστικος χωρος" ειναι ετεροκλητος και προφανως ο καθενας ανοιγει ζητηματα και τα ιεραρχει βασει των δικων του προτεραιοτητων.προφανως ο καθενας κρινεται,και κρινουμε ποσο ευστοχη / αστοχη η εγκλωβισμενη η υπονομευτικη στο κοινωνικο ανταγωνισμο ειναι η αναλυση του...τα παντα ομως ειναι ζητημα
    αναλυσης.
    Θεωρω οτι αν δεν αναλυεις,εγκλωβιζεσαι απλα στη σφαιρα της εμπειριας.
    και αν κριναμε τα παντα βασει του εμπειρικου,θα ημασταν μια χουφτα γραφικοι...
    Επιπλεον ,δε νομιζω οτι μπορει να σταθουν οι ελευθεριακες ιδεες απο μονες τους.και αν θελεις,δεν αναφερομαι για επαναστατικο περιτυλιγμα,αλλα για πολιτικα περιεχομενα.
    Λογου χαρη,μπορει να μια ελευθεριακη συλλογικοτητα να εχει χορηγους;αρχηγους;σχεσεις με τους θεσμους;αυτα ειναι ζητηματα για καθενα που επιλεγει τη συλλογικη δραση.απο μονη της η ελευθεριακη προταγματικη,δε λεει τιποτα.
    αυτοακυρωνεται παρα τις πιθανον αγαθες προθεσεις της.
    τελειωνοντας ,για μενα,τα παντα ειναι πολιτικα.απο το πως κανεις ερωτα,μεχρι το πως συμμετεχεις σε μια ομαδα ποδηλατων(και οχι μονο).Και το ιδιο το "δρασε η σκασε" ειναι πολιτικο,οχι μονο οι αναλυσεις των (μετα)καστοριαδικων.
    αν και για το "δρασε η σκασε" εχω πολλες αντιρρησεις και για το μανιχαιστικο/μηδενιστικο του περιεχομενο,τελος παντων,αυτα!
    Χωρις να θελω να κουρασω,και κυριως να κανω διδακτισμο(φτου κακα!)






    υ.γ:οταν λετε οτι οι ελευθεροι κοινωνικοι χωροι δεν ανακυκλωνουν τιποτα,τι εννοειτε;

    με χαρα(αλλα και ιωση),
    β.

    ReplyDelete
  8. @ β.

    κοίτα, θίγεις πολλά θέματα και ο λόγος ύπαρξης αυτού του ιστιοχώρου δεν είναι να γίνεται διάλογος. Για αυτό μπορείς να συμμετάσχεις στην Γεν. Συν. της ομάδας ή σε κάποια δράση της.

    Πάντως εσωτερικά συζητήθηκε η άποψη "να βάλουμε φωτοτυπία 3000 αντιτυπα του κειμένου" στην Lifo, αλλά αποφασίσαμε ότι αν σου ανοίγουν την πόρτα γιατί θες να την σπάσεις? Φετιχισμός με την βία δεν είναι αυτός?

    Δράσεις τύπου ΕΡΤ έχουν γίνει και είναι και αυτές "εμπειρία", έχουν ένα φαντασιακό, δεν έχουν κάποιο πρακτικό αποτέλεσμα

    http://localathens.blogspot.com/2009/01/blog-post_20.html

    Μας τιμά ότι οι αναλύσεις σου δίνουν τόσο βαθιά πολιτική διάσταση στις δράσεις μας.

    Ελπίζω να μην μας απογοητεύσουμε...

    ReplyDelete
  9. "κοίτα, θίγεις πολλά θέματα και ο λόγος ύπαρξης αυτού του ιστιοχώρου δεν είναι να γίνεται διάλογος. Για αυτό μπορείς να συμμετάσχεις στην Γεν. Συν. της ομάδας ή σε κάποια δράση της."
    εγω προσπαθησα να απαντησω σε ζητηματα που εθετες εσυ(παρακαταθηκη δεκεμβρη,κενα δικτυα και ναξος,αφισα των αυτονομων για το καπνισμα και τη βιοπολιτικη,μαυρα μπλοκ...).Κατα τ'αλλα,κατανοητο,ετσι και αλλιως δεν θελω να υποκαταστησω τη συνελευση.



    "Πάντως εσωτερικά συζητήθηκε η άποψη "να βάλουμε φωτοτυπία 3000 αντιτυπα του κειμένου" στην Lifo, αλλά αποφασίσαμε ότι αν σου ανοίγουν την πόρτα γιατί θες να την σπάσεις? Φετιχισμός με την βία δεν είναι αυτός?"
    ακριβως γιατι η διακριση μεταξυ των 2 κινησεων,ειναι πολιτικη επιλογη,και οχι πρακτικισμος για το πως θα καταφερει να ανοιχτει κοινωνικα το σκεπτικο της ομαδας.αν ηταν τοσο απλο,θα πηγαιναμε ολοι καλεσμενοι στο ραδιο αρβυλα,και θα μας ακουγε 1000000 νεοι,οποτε ολα κομπλε.
    Σαφηνεια μπορεις να του χρεωσεις ,φετιχισμο,οχι.εκτος κι αν πιστευεις οτι μπορει να υπαρξει μια αναλαφρη σχεση με τα μιντια ,οποτε και να συνδιαλεγγεσαι με αυτα.
    κατι αντιστοιχο ομως ,θα θα πρεπει να πιστευεις και για τους θεσμους.λογου χαρη,μπορει ενα μεταδεκεμβριανο εγχειρημα σαν εσας να συνδιαλλεγεται και να συμπραττει,με το (πρωην)ΥΠΕΧΩΔΕ η λογου χαρη τον Βωβο το Μπομπολα και το μεγκα;και αν οχι,γιατι;λογω φετιχισμου,η λογω πολιτικης σαφηνειας;

    κλεινοντας,μια αναλυση που μαλλον την εχετε υπ'οψην σας:
    http://www.reconstruction.gr/actions_dtls.php/65

    ReplyDelete
  10. ξεχασα,
    β.

    ReplyDelete
  11. στο διαταύτα

    για να καταλάβω, η κριτική προς το local team για την ανάρτηση του κειμένου Δοξιάδη σημαίνει οτι κάποιος θέλει το Νικήτα ξανά??
    γιατί σημειολογικά και πραγματικά, η βιαστική κριτική προς τα λεγόμενα αυτό αφήνει ως εντύπωση!!

    μπορούμε να κρατάμε κάτι (πριν διαφωνούμε) παρακαλώ? ασε τον Τζουλιάνι -που νομίζω δεν αναφέρθηκε ως πρότυπο , αλλα ως παράδειγμα στην τελική.

    β. πολύ ωραία τα λες, αλλά λες πολλά μαζί.
    ρωτώ:
    έχεις ΚΑΙ το lifo μέσο ΚΑΙ το guerilla μέσο προβολής. από όσο βλέπω οι λόκαλ τα κάνουν όλα.
    ΕΣΥ τι θες? πρόταση.

    ..εχουμε φτάσει να ποινικοποιούμε 'σωστές' ιδεες επειδή δεν ντύνονται το μανδύα του αντιδραστικού και 'απόλυτου' στην πρακτική νομίζω.
    rebels without a pause, χαλαρώστε.
    θα ζήσουμε όλοι έτσι κ αλλιώς. εκτός από τα στάνταρ έχει και νέα πρότυπα που πλάθονται...

    η LIFO απλά είναι ένα μέσο και παρουσιάζει και τα μεν και τα δε, για δικό της όφελος. εμείς τι κρατάμε

    >|>|<

    ReplyDelete
  12. τα μήντια τα χρισιμοποιείς φίλε β.

    όταν τα δαιμονοποιείς όπως εσύ τους προσδίδεις σημασία και αξία...

    η σημασία τους για τον σύγχρονο mental hacker είναι να τα χρισιμοποιεί καταλήλως....

    κοίτα λίγο φάση Abbie Hoffmann και Yip!...

    μάκης

    ReplyDelete
  13. ας απαντησω...


    Πρωτον, >|>|< , γραφεις :"ΕΣΥ τι θες? πρόταση."
    μαλλον. με δουλευεις.εχω αραδιασει 20 παραγραφους 2 μερες τωρα,και δεν εχεις καταλαβει προταση;να σου θυμισω;

    "(...)γράφεις στα αρχίδια σου το κάθε κούλογλου και να λές αυτό που θές να πείς αδιαμεσολάβητα φτιάχνοντας τις δικές σου (υπο)δομές,η εκτρέποντας τις υπάρχουσες χωρίς να ενσωματώνεσαι σε αυτές"

    "(...)περαν του οτι πλεον μπορεις να αρθρωνεις λογο αδιαμεσολαβητα(ιντερνετ-αφισες-δια ζωσης επαφη στο δρομο),θεωρω οτι ειναι πολιτικη επιλογη να εκτρεπεις ενα μεσο,και οχι πρακτικισμος.οπως κολλαω τις αφισες εξω απο τις βιτρινες και οχι μεσα απο αυτες,αντιστοιχα,αν θελω να εκτρεψω το καθε free press,βγαζω 3000 φωτοτυπιες το κειμενο μου,και βαζω τη καθεμια μεσα σε καθε τευχος"

    "(...)οι καταληψιες της ερτ,ισως και να φιλοξενουνταν σε καποιο πανελ αν οι ιδιοι το επελεγαν"

    Δευτερον,γραφεις:"...εχουμε φτάσει να ποινικοποιούμε 'σωστές' ιδεες επειδή δεν ντύνονται το μανδύα του αντιδραστικού και 'απόλυτου' στην πρακτική νομίζω.
    rebels without a pause, χαλαρώστε.
    θα ζήσουμε όλοι έτσι κ αλλιώς. εκτός από τα στάνταρ έχει και νέα πρότυπα που πλάθονται...

    η LIFO απλά είναι ένα μέσο και παρουσιάζει και τα μεν και τα δε, για δικό της όφελος. εμείς τι κρατάμε"


    Ελεος,ποιος ποινικοποιησε τις ιδεες των λοκαλ και των καθε λοκαλ δηλαδη;Κριτικη σε ενα σκεπτικο που απασχολει διαφορες ομαδες εκανα.Η κριτικη απο τη πολεμικη και η πολεμικη απο τη ποινικοποιηση εχει οση σχεση εχει το ποδηλατο με το χαλβα φαρσαλων...

    Τριτον:
    αντιδραστικος ειναι ο συντηρητικος,ο πολεμιος της αλλαγης,αυτος που πολεμα τη ριζοσπαστικοποιηση της κοινωνιας.αν το να προττασεις την αρθρωση αδιαμεσολαβητου λογου ειναι ντεμοντε η συντηρητισμος,τοτε υπαρχει σοβαρο αξιακο προβλημα...
    Τεταρτον:δε σχολιαζω καν το rebels without a pause

    Πεμπτον:
    "όταν τα δαιμονοποιείς όπως εσύ τους προσδίδεις σημασία και αξία..."
    τα αναγνωριζω ως μηχανισμο διαμεσολαβησης και πολεμαω τη διαμεσολαβηση,εχει μαλλιασει η γλωσσα μου.τους δινω αξια οταν αποφασιζω οτι δε τα χρειαζομαι και μπορω μια χαρα να πω αυτο που θελω χωρις αυτα;οξυμωρο μου ακουγεται...


    Εκτον,γραφεις:
    "κοίτα λίγο φάση Abbie Hoffmann και Yip!..."
    μπορω να κοιταξω και Παναγιωτη Χατζηστεφανου που θεωρει οτι κανει τηλεοπτικο ανταρτικο...
    αν καποιον τον καλυπτει να εχει απλα τη στηλη(τακτικη η ατακτη) του σε μια φυλλαδα(ασχετα αν διπλα εχει τη διαφημιση του Βωβου,συνεντευξη της δοξιαδη,τα μπουτια της Βανας Μπαρμπα,η το κατσιμηχεσω να ζηταει απελαση των μεταναστων),και περαν του οτι χρησιμοποιειται ως το πλουραλιστικο αλλοθι της συγχρονης δημοκρατιας και της πολυφωνιας (sic!) απο τους μμεδες,αλλα και του φαινεται οτι χρησιμοποιει το μεσο(και οχι οτι το μεσο τον χρησιμοποιει και μαλιστα τον αφομοιωνει),παω πασο...

    Εβδομον:Αν θες οπωσδηποτε απαντηση,κοιτα και λιγο φαση debord για το Θεαμα και chomsky για το ρολο των μμε...




    *προς λοκαλ:προφανως δε γραφω ουτε για να υπονομευσω το ιστολογιο,ουτε εχω αυτοσκοπο να το συνεχισω,αλλα οποιος μου τη λεει, του απανταω


    β.

    ReplyDelete
  14. προς β.
    οι αυτόκλητοι υπερασπιστές "μας" έχουν μια απαλή εσάνς εξοργισμένων κατοίκων αγίου παντελεήμονα, δεν βρίσκετε; (εννοείται πως κάνω πλάκα). chill out dudes! διαβάστε πρώτα τι γράφει ο φίλος β. και "προς θεού!", τι ατάκα ήταν αυτό το αμίμητο "λες πολλά μαζεμένα"!! έλιωσα...
    κι εσύ μαν μην σπαταλιέσαι! keep it interesting as intended!

    κι επειδή έχω λυσσάξει να τα πούμε από κοντά (και η συνέλευση αργεί ακόμα), να κεράσω μια μπύρα σήμερα αύριο;

    ReplyDelete
  15. τις τελευταιες μερες κανω παρεα με μια αρκετα επιμονη ιωση.αλλωστε η μαμα μου εχει πει να μη πινω μπυρες με αγνωστους(αδερφε,δε πιστευω να εισαι η δοξιαδη,ε!)
    αλλα επειδη η μαμα μου ειναι υπερβολικη,αργα η γρηγορα,θα τα πουμε!


    β.

    ReplyDelete
  16. mapragmatika re b.

    prepei na gineis enas Kouloglou gia na peis kati?

    den einai protash na breis 3000 lepta na mpoliaseis ka8 elifo. an einai etsi anoikse mi adikia sou, afou 8es na eisai mhnyma mesa se auth th fyllada.
    mh skas..


    >|>|<

    ReplyDelete
  17. "prepei na gineis enas Kouloglou gia na peis kati?"
    ακριβως οχι.αντιστρεφοντας αυτο που λες,δε χρειαζεσαι το κουλογλου για να πεις κατι.αλλα για να μη τα μπερδευουμε,δεν ειπα πουθενα οτι αν στειλεις κατι στο κουλογλου,γινεσαι ο ιδιος κουλογλου.αναγνωριζεις ομως το κουλογλου ως αυτον που διαχειριζεται την πληροφορια.
    απλα καταθετω το προβληματισμο τι στο διαολο χρειαζεσαι το καθε κουλογλου,αυτον που εχει αναλαβει εργολαβικα την "ενημερωση" μας,κρινοντας τι ειναι ουσιωδες,τι επουσιωδες,τι χρειαζεται αλλαγη νοηματος,και τι οχι.
    προσωπικα(και σχηματικα) αν ειμαι ο Α και θελω να πω κατι στον Β, δε χρειαζεται να απευθυνθω σε καποιον Γ που εχει αναλαβει να ενημερωνει τους Β.το λεω κατ'ευθειαν στο Β,κατανοητον;


    "den einai protash na breis 3000 lepta na mpoliaseis ka8 elifo. "
    φυσικα και ειναι προταση.και εχει γινει σε μεγαλυτερη κλιμακα στο παρελθον,και γινεται σε μικροτερη στο παρον.νομιζεις οτι 20-30 ατομα ,αδυνατουν να κανουν μια εβδομαδιαια εκτροπη στα σημεια διανομης μιας φυλλαδας;εκτος κι αν μιλαμε για παντοφλοφορους νοικοκυραιους...
    νομιζω οτι επαναλαμβανομαι,οποτε λεω να το ληξω.


    "mh skas..".δε σκαω



    β.

    ReplyDelete