Όσοι θεωρούν εαυτούς πολιορκημένους από βδελυρούς αλλόθρησκους ενθουσιάστηκαν, όχι όμως και το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι, που κατήγγειλε τη βράβευση της μισαλλόδοξης δασκάλας «που έχει γίνει ίνδαλμα όλων των εθνικιστών λόγω της αντίθεσής της στην επίσημη μειονοτική εκπαίδευση και της προσπάθειάς της να εξελληνίσει τους μαθητές της».
Όπου μαθητές της εννοούμε τα παιδιά που δίδαξε στο χωριό Μεγάλο Δέρειο του Νομού Έβρου μεταξύ 2004-2008, οπότε και αποφάσισε ότι η διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης των Πομάκων ήταν δική της δουλειά. Για τον σκοπό αυτό ζήτησε από τους μαθητές της να ζωγραφίσουν την εικόνα του Αλλάχ (κάτι βλάσφημο για τη μουσουλμανική πίστη), απαγόρευε στα δίγλωσσα παιδιά να μιλούν τη μητρική τους στα διαλείμματα, έβγαζε λόγους για "την έλευση του θεανθρώπου" και υποχρέωσε μικρή Μουσουλμάνα να απαγγείλει την 25η Μαρτίου το υψηλής παιδαγωγικής και αισθητικής ποίημα "Βαλε τους Τούρκους εμπροστά/σαν τον χασάπη τα τραγιά/ καπετάνιε μας λεβέντη/που όλη η Τουρκιά σε τρέμει". Εκεί κάπου οι γονείς άρχισαν να μαζεύουν υπογραφές για να την διώξουν και ο σύζυγος της καθαρίστριας του σχολείου την πλάκωσε στο ξύλο, αναδεικνύοντας την γοητευτική πλευρά της αυτοδικίας.
Τίποτε απ’ αυτά παρ’ όλα αυτά δεν πτόησε την Ακαδημία Αθηνών. Και εκεί ακριβώς βρίσκεται το θέμα: το οποίο δεν είναι ότι μια τρελή αποφασίζει ότι το πρόγραμμα δίγλωσσης εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων, που λειτουργούσε επίσημα στην περιοχή από το 2004 με εντυπωσιακά αποτελέσματα, πρέπει να καταργηθεί στην πράξη. Το πρόβλημα είναι ότι όχι μόνο της επιτρέπεται να το κάνει αλλά επιβραβεύεται κιόλας γι’ αυτό. Η Νεολαία του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού (ΝΕΟΣ) μάλιστα την πρότεινε για τη θέση του Ειδικού Γραμματέα θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού οπότε μπορούμε να φοβόμαστε τα χειρότερα.
Τίποτε απ’ αυτά παρ’ όλα αυτά δεν πτόησε την Ακαδημία Αθηνών. Και εκεί ακριβώς βρίσκεται το θέμα: το οποίο δεν είναι ότι μια τρελή αποφασίζει ότι το πρόγραμμα δίγλωσσης εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων, που λειτουργούσε επίσημα στην περιοχή από το 2004 με εντυπωσιακά αποτελέσματα, πρέπει να καταργηθεί στην πράξη. Το πρόβλημα είναι ότι όχι μόνο της επιτρέπεται να το κάνει αλλά επιβραβεύεται κιόλας γι’ αυτό. Η Νεολαία του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού (ΝΕΟΣ) μάλιστα την πρότεινε για τη θέση του Ειδικού Γραμματέα θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού οπότε μπορούμε να φοβόμαστε τα χειρότερα.
τα άκρα και το παρεξηγήσιμο φαίνεται να έχουν καταλάβει τα κέντρα μας..
ReplyDeleteδεν μπορώ να καταλάβω
Και ποια ακριβώς ήταν η βράβευσή της?
ReplyDeleteAn einai dinaton.
ReplyDeletehttp://www.insideinfo.gr/article/5682/vraveia-akademias-athenon-2010
ReplyDeletehttp://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=375678&dt=31/12/2010
ενδεικτικά λινκ^
Η ακαδημία βραβεύει πολλούς με διάφορα βραβεία και επαίνους για την προσφορά τους στη ζωή του τόπου, τις τέχνες κλπ.
Η δασκάλα έλαβε Ασημένιο μετάλλιο 'ανδρείας' σχετικά με το έργο της στο σχολείο. Σημ: έχει παραβεί το διδακτικό κανονισμό, έχει 'περίεργη' μέθοδο δική της, έχει φέρει τριβή με τοπική κοινωνία και μίλησε κατ'εξαίρεση των βραβευθέντων..
Γιατί η Ακαδημία - οργανισμός μάλλον βαρυσήμαντος- διαλέγει έναν τέτοιο άνθρωπο να αναδείξει..?