08/12/2010

ONE NATION UNDER CCTV


Σιδερωμένα ρούχα τσεκ.
Χτενισμένο μαλλί τσεκ.
Χαμόγελο τσεκ.

"Κάμερες καταγραφής ήχου και εικόνας θα τοποθετούνται σε όλους τους δημόσιους χώρους, από τις δημόσιες αρχές και όπου κατά περίπτωση θα κρίνεται από την κυβέρνηση ότι συντρέχουν συγκεκριμένοι λόγοι."

* * *

Είσαι έτοιμος να βάλεις τα καλά σου; Κρίμα να σε δει η αστυνομία ντυμένο σαν το λέτσο! Άσε που μπορεί να μεταδοθεί η εικόνα σου στον ξένο τύπο και εξαιτίας σου να ανέβουν τα spreads!

Μπορεί να σου κόβουν 1-2 μισθούς αλλά μην ανησυχείς... θα τον πιάσουν εκείνον τον αλήτη που κατουράει στην γλάστρα σου! Κι όσο για τα ατομικά σου δικαιώματα, μην αγχώνεσαι - όλα γίνονται μελετημένα και μόνο για την διαφύλαξη της εθνικής άμυνας, της κρατικής ασφάλειας και της ομαλής ροής οχημάτων!

* * *

"Σχετικά με την εγκατάσταση και λειτουργία συστημάτων επιτήρησης, τα οποία θα μπορούν να καταγράφουν ήχο και εικόνα σε δημόσιους χώρους, αναγνωρίζεται ότι συμβάλλει στον περιορισμό των ατομικών δικαιωμάτων, εντούτοις κρίνεται αναγκαία σε ορισμένες περιπτώσεις. Αυτές είναι: η διαφύλαξη της εθνικής άμυνας, της κρατικής ασφάλειας, η αποτροπή και καταστολή σοβαρών αξιόποινων πράξεων και η διαχείριση της κυκλοφορίας."

από εδώ

3 comments:

  1. "η διαφύλαξη της εθνικής άμυνας" διαβάζω...Θα μας την πέσουν οι Τούρκοι ξεκινώντας από την πυλωτή μου/σου/του;

    ReplyDelete
  2. Δεν καταλάβατε τίποτα. Πρόκειται για κρατικο reality talent show!! Έχουν βάλει παντού κάμερες και μικρόφωνα για να ανακαλύψουν κάθε κρυφό μουσικό, χορευτικό ταλέντο που κινείται στην επικράτεια.
    Εγώ θα πάρω την μπάντα και θα πάω να τα πω.. Να τους δείξω τι φωνάρα και τι κορμάρα έχω. Είναι δυνατόν να κάνει καριέρα η Μαντόνα, και να μην κάνω εγώ, που θα έχω διαθέσιμες χιλιάδες κάμερες για να αναδείξουν το ταλέντο μου;;
    Εκεί που άλλοι πληρώνουν αδρά για να τους τραβήξει μία κάμερα, εμείς έχουμε κράτος Πρόνοιας, που σκέφτεται την φήμη μας και έχει εγκαταστήσει χιλιάδες κάμερες για να μας χαρίσει το τέταρτο διασημότητας που μας αναλογεί! :P
    Έχω μάλιστα διαλέξει ήδη κάμερα. Μη δω κανένα μαλάκα και χορεύει κάτω από την κάμερα Κατεχάκη και Κηφισίας.. Θα χεστούμε ε.. σας προειδοποιώ.

    ReplyDelete
  3. ναι, θα βγουν από τις κρυφές στοές της κούφιας γης. χριστιανοί σφραγίστε τα κελάρια σας!!

    ReplyDelete