31/03/2010

ΠΑΡΚΟΜΕΤΡΑ

Μεγάλες διαστάσεις αποκτά το θέμα της ελεγχόμενης στάθμευσης, δηλαδή τα παρκόμετρα. Πριν μερικές μέρες στο Θησείο το οποίο είναι το σημείο της επέκτασης των ΖΕΣ (ζώνη ελεγχόμενης στάθμευσης) του Δήμου Αθηναίων έγινε διαμαρτυρία κατά των παρκομέτρων Οι κάτοικοι δεν θέλουν να παρκάρουν επί πληρωμή τα αυτοκίνητά τους. Λένε: "Αντί το μέτρο να αποθαρρύνει το ΙΧ των επισκεπτών και να έχει επαρκείς θέσεις για τους κατοίκους κάνει ακριβώς το αντίθετο. Λίγες απομακρυσμένες θέσεις για τους κατοίκους και πολλές επισκεπτών επί πληρωμής κοντά στα μαγαζιά. Επίσης τα αμάξια των επαγγελματιών της περιοχής θα πρέπει να παρκάρουν σε θέσεις επισκεπτών και να πληρώνουν κάθε μέρα". Πραγματικά,
εδώ υπάρχει ένα μεγάλο θέμα για τον δημόσιο χώρο. Δεν καταλαβαίνουμε για ποιον λόγο θα πρέπει κάποιος που είναι κάτοικος μιας συγκεκριμένης περιοχής, όπως το θησείο, να έχει θέση για το αμάξι του δωρεάν. Κάτοικος δεν ισούται με κάτοχο αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο, ένα περιουσιακό στοιχείο κάποιον ανθρώπων θα πρέπει να βρίσκεται στο ιδιωτικό χώρο (πάρκινγκ) του κατόχου. Για ποιο λόγο ένας ποδηλάτης φορολογούμενος να πληρώνει δημόσιο χώρο για το αυτοκίνητο κάποιου άλλου. Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να πληρώνουν, όπως σε όλες της χώρες της Ευρώπης (residnet permits area) και μάλιστα η άδεια θα πρέπει να είναι ακριβή έτσι ώστε να αποθαρρύνει την κατοχή αυτοκινήτου, πόσο μάλλον 2ου και 3ου. Το ίδιο ισχύει και για τους επαγγελματίες Για ποιο λόγο να μην πληρώνουν? Αν κάποια επιχείρηση χρειάζεται χώρο πάρκινγκ για τους πελάτες της να τον αγοράσει! Τα αυτοκίνητα μολύνουν, συνωστίζουν, οχλούν οπότε ας πληρώσουν και μάλιστα ακριβά!

Η λογική αυτή έχει τη βάση της σε αυτό που λέγεται "κοινοχρησία" του δημόσιου χώρου και υπάρχει ως νομικός όρος (οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία δεκτή παρακάτω plz). Μια τέτοια υπόθεση είχε ξεκινήσει στην Πάτρα πριν μερικά χρόνια όπου κάποιοι πολίτες πήγαν στο δικαστήριο μια τέτοια υπόθεση με την αιτιολογία "γιατί ο φορολογούμενος να πληρώνει την αποθήκευση ενός περιουσιακού στοιχείου κάποιου ιδιώτη στον δημόσιο χώρο, και μάλιστα χωρίς αντίτιμο!". Δεν γνωρίζουμε τι απέγινε αυτή η υπόθεση αλλά κατά την δικιά μας γνώμη σχετίζεται στενά με την υπόθεση των ποδηλατοδρόμων Το θέμα δεν είναι να μπει σε ειδικά φτιαγμένους δρόμους το ποδήλατο αλλά να μειωθούν τα αυτοκίνητα. Λιγότερα αμάξια, περισσότερος χώρος για ποδήλατα στο δρόμο. Πώς μειώνεται ο αριθμός των αυτοκινήτων? Κάνοντας την κατοχή αυτοκινήτου ακριβή: παρκόμετρα σε όλο τον μικρό δακτύλιο για
παράδειγμα για τους κατοίκους.

Ένας είναι ο τρόπος για να είσαι ελεύθερος:
Βγάλε τον εαυτό σου εκτός συστήματος!
Ride a bike!
Χωρίς αυτοκίνητο, χωρίς αλλοτρίωση!

30/03/2010

FUCK SARTORIALIST, WE LIVE IN ATHENS!


The Sartorialist? (κλικ)
We live in Athens!
25η Μαρτίου 2010, Πάρκο Ναυαρίνου, Εξάρχεια.

26/03/2010

ΚΥΡΙΑΚΗ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ

chairs, originally uploaded by Lunch Street Party.

LUNCH STREET PARTY

Οδός Κωνσταντινουπόλεως, Γκάζι
πάροδος γραμμών τρένου

12:00 - 19:00

φέρε φαί/κρασί/βινύλια/γλυκά/φίλους/σκύλους
οχι σκουπίδια/σακούλες/συσκευασίες/αμάξια/κτλ

τσέκάρεις εδώ.

SAVVATOVRADO STIN PISTA


kapaki, originally uploaded by localathens.

ΣΑΒΒΑΤΟ 27
ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ
21:30
:: ride/relax ::

25/03/2010

ΕΠΕΤΕΙΟΣ!

Σήμερα, πριν 3 χρόνια τα alleycat γενήθηκαν στην Αθήνα!
Χρόνια πολλά λοιπόν!

Στην αφίσα τότε (κλικ), η φιγούρα του Γιώργου Καραΐσκάκη, λαϊκός ήρωας ενός κοινωνικού αγώνα, τρελό αλάνι, και θιασώτης της "δοκιμασμένη παρτιζάνικης τακτικής της παρενόχλησης του εχθρού" πάνω στο αστραφτερό ποδήλατό του!
Ο Καπετάνιος σκοτώθηκε λίγο πριν τη μάχη του Φαλήρου, από πυρρά στη βουβωνική χώρα. Υπήρξε υπερασπιστής ενός ελληνικού κράτους που θα υπερνικούσε το δίκιο του λαού, υπέρ της ανακατανομής του πλούτου και μιας αμεσοδημοκρατικής κοινωνίας. Στο νεκροκρέβατο του λίγο πριν ξεψυχήσει σε ένα ρεσιτάλ βωμολοχίας αναφερόμενος στον εχθρό είπε τη ιστορική ατάκα: "Αν ζήσω θα τους γαμήσω, αν πεθάνω ας μου κλάσουν τον πούτσο κι αυτοί".

Ο παραλληλισμός με την αστική ποδηλασία είναι ελεύθερος.
Εμείς τον είχαμε κάνει τότε...

24/03/2010

MANIFESTO (reprise)

Απέναντι στα καυσαέρια, το πετρέλαιο και τους πολέμους του, τις συντεχνίες και τα συμφέροντα, την ιδεολογία του φραπέ, τον μύθο του αυτοκινήτου ως μέσο καταξίωσης και δύναμης, τα οπαδιλίκια, τους "φορείς" και "υπεύθυνους", τα καμμένα δάση και την οικονομική σας κρίση....

.... εμείς βάζουμε ομορφιά, οικολογία, αλληλεγγύη, τέχνη, φιλία, χαμόγελο, ποδήλατα, φύση και την εμπειρία μας αλωνίζοντας την πόλη...

Βάζουμε έναν καινούργιο κόσμο που ανατέλλει, στην Ευρώπη, Ασία, Αμερική και παντού...

23/03/2010

LOCAL HEROES: THE LAST DRIVE

"Μας αρέσουν οι αναμνήσεις μας από την Αθήνα, μια πόλη που μπορεί να σου δώσει τα πάντα, καλά και κακά, μας αρέσει που γι' αυτή γράψαμε τα τραγούδια μας, σίγουρα δε μας αρέσει που δε την σέβεται κανένας. Και μας χαλάει ο κόσμος της. Που ο καθένας κοιτάει την πάρτη του [..], που δεν έχεις να πεις τίποτα με έναν περαστικό, που δεν μπορείς να περπατήσει στους δρόμους της, που μια μητέρα με το καρότσι του μωρού της είναι αδύνατο να κυκλοφορήσει στο κέντρο, που όλοι προσπαθούν να σου φάνε τη θέση. Το να ζεις είναι εκτός νόμου στην Ελλάδα.
Μας τη σπάει ο επιδεικτικός πλούτος σε κατάσταση ολιγαρχίας. Που σε μια πόλη όπου μια ολόκληρη γενιά θα πάει χαμένη - τα παιδιά που είναι τώρα 20 δύσκολα θα βρουν δουλειά πριν τα 35 - εμφανίζονται διάφοροι τύπου Μπέβερλι Χιλς. Είναι εξοργιστικό και ντροπή ο τρόπος που φέρεται ένα μεγάλο μέρος του κόσμου στους μετανάστες. Ξεχνάει ότι είμαστε λαός που έχει αφήσει τα κοκαλάκια του στους σιδηρόδρομους της Αμερικής και στις φάμπρικες της Ευρώπης.
Τα τελευταία 10-15 χρόνια το πιο δύσκολο πράγμα στην Ελλάδα είναι να κάνεις τα πιο απλά πράγματα: να ζεις με αξιοπρέπεια, να είσαι δημιουργικός, να κάνεις κάτι που δεν προϋποθέτει συμβιβασμό. Το πιο εύκολο είναι να είσαι λαμόγιο, να πουλάς κώλους, να ονειρεύεσαι μερσεντές, ενώ δεν έχεις τίποτα. Κατά κάποιον τρόπο, στον "εθνικό νόμο" η δημιουργία βγήκε εκτός νόμου. Και αυτό ήταν καταστροφικό Έτσι τα πράγματα έφτασαν εδώ που έφτασαν και έγινε η έκρηξη τον προπέρσινο Δεκέμβρη."

The Last Drive, pure λόκαλ attitude...
Μην χάσεις την καθιερωμένη ετήσια εμφάνισή τους τον Μάιο.

Για το site των Last Drive κάνε κλικ εδώ.

LAST DRIVE: ΡΟΔΟΝ 1995



thanx to sunnyboy66 (κλικ)

21/03/2010

ΝΟΣΟΤΡΟΣ!

Ευχαριστουμε όλους για την συμμετοχή σας και υποστήριξη. Μείνε ενημερωμένος/η για το επερχόμενο Emergency Exit Athens και τα ride. Η Άνοιξη έρχεται!

Δες φωτογραφίες από το party εδώ.

Ρεσπέκτ σε όλους τους DJ που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα. Ευχαριστούμε για τις μουσικές.

Ένα τεράστιο ευχαριστώ στο Νοσότρος για την φιλοξενία του.
Στις γλυκύτατες κυρίες στο μπαρ και ιδιαίτερα στον Βαγγέλη που έφαγε όλα τα γκάζια από τον ξενοδόχο απέναντι... Ουπς!

Το Νοσότρος είναι ένας ελεύθερος κοινωνικός χώρος ανοιχτός σε οποιαδήποτε ομάδα ή άτομο. Λειτουργεί αμεσοδημοκρατικά και πέρα από τις εκδηλώσεις που είναι ανοιχτές στο κοινό, άξια προσοχής είναι το εξαιρετικό Sound and Objects Workshop καθώς επίσης και η Φωτογραφική ομάδα που λειτουργεί σκοτεινό θάλαμο.
Πέρασε μια βόλτα και υποστήριξε τους!

Για το Νοσότρος κάνε κλικ εδώ.


JOE

18/03/2010

NOSOTROS, ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ, 22:00

BLACK ATHENA
ESPEEKAY
PETIT BEAR
MR SOUNDPROOF (GROOVE SERVICE)

To party λοιπόν μπήκε στην τελευταία ευθεία.
Το line-up οριστικοποιήθηκε
Μερικοί από τους πιο δημιουργικούς DJ της πόλης σε μια βραδιά που
δεν ζητάει τίποτα παρά μόνο το χαμόγελό σου.

O resident Espeekay με τον λόκαλ/athens veteran Mr Soundproof, πλαισιώνουν τους καλεσμένους Black Athena, residents της εκλεκτικής και εκπληκτικής βραδιάς Cloud City στο σκοτεινό πατάρι της καντίνας της Τεχνόπολης καθώς επίσης και τον Petit Bear, τον θείο πίσω από το εξαιρετικό 45minutesblog (κλικ) σε μια νύχτα με πολλά beats και free caipirinhas στο παλιό και όμορφο νεοκλασικό του Nosotros!

Move Your Feet, Bang Your Head!

Για τους Black Athena κάνε κλικ εδώ.
Για τον Petit Bear κάνε κλικ εδώ.
Espeekay (κλικ).
Groove Service (κλικ).

17/03/2010

BLACK ATHENA

ESPEEKAY

PETIT BEAR

MR SOUNDPROOF

ΜΠΑΚ ΤΟΥ ΝΤΡΑΚΜΑ PARTY

Η κρίση θέλει καλοπέραση!

Το ετήσιο μακελειό/παρτυ της ομάδας λόκαλ/athens είναι γεγονός!

Ποτά φθηνά και καθαρά σε έναν μη-κερδοσκοπικό κοινωνικό χώρο.
Είσοδος ελεύθερη.
Σούπερ ηχοσύστημα.

Έλα νωρίς για δωρεάν caipirinha bar!
Φόρεσε τα dancing shoes και το καλύτερο χαμόγελό σου.

22.00 - 04.00
DJ line-up θα ανακοινωθεί στις επόμενες μέρες.
Τσεκάρεις ξανά!

16/03/2010

Από το blog για την προσπάθεια απελευθέρωσης του Σούπερ Μάριου, κάνε κλικ εδώ.
Συλλογή υπογραφών, κάνε κλικ εδώ.
Με το κεφάλι ψηλά, Μάριε!

14/03/2010

SUPER MARIO!

"Στη φυλακή αποφάσισαν ανακριτής και εισαγγελέας ότι πρέπει να οδηγηθεί ο Μάριος Ζ. , γιατί τόλμησε να συμμετέχει στην μεγάλη πορεία της Πέμπτης (11-03-2010) , και είχε την ατυχία να βρεθεί στο πεδίο δράσης ενός ασύδοτου πωρωμένου και ψεύτη αστυνομικού.

Ο Μάριος συνελήφθη στην οδό Πανεπιστήμιου, μπροστά στην Αγροτική Τράπεζα, και κοντά στα πανω του ΕΕΚ και των σωματείων που ακολουθούσαν, από πάνοπλο άνδρα των ΜΑΤ ο οποίος του επιτέθηκε ξαφνικά από πίσω, ερεθισμένος όπως φαίνεται από τα φουντωτά ράστα μαλλιά του και την ανέμελη εμφάνιση του, μπροστά σε δεκάδες άλλους πολίτες που συμμετείχαν στην πορεία και που διαμαρτύρονταν γι αυτό. Με την συνηθισμένη επαγγελματική πώρωση ο αστυνομικός που τον συνέλαβε αφού τον οδήγησε στην ΓΑΔΑ κατέθεσε σε βάρος του ότι είχε κρυμμένα τα χαρακτηριστικά του, ότι του είχε εκσφενδονίσει μολοτωφ και ότι κινδύνεψε από φωτιά. Ο Μάριος είχε την τύχη να καταγραφεί η σκηνή της συλλήψεις του από πολλές φωτογραφικές μηχανές και video τα οποία προσκομίστηκαν και στην ανάκριση. Οι φωτογραφίες που αποδεικνύουν αδιάψευστα ότι το πρόσωπο του ήταν εντελώς γυμνό, ότι καμία μολοτωφ και καμία φωτιά δεν υπήρχε στο σημείο που πιάστηκε και στον γύρω χώρο, ότι στο σημείο εκείνο δεν υπήρχε καμία ένταση, που να μπορεί να ταιριάξει με την κατάθεση του αστυνομικού. Εξάλλου, επικαλέσθηκε κατά την ανάκριση δεκάδες μάρτυρες πολίτες, που βρισκόντουσαν παρόντες στο γεγονός και που προσφέρθηκαν αυθόρμητα να καταθέσουν την αλήθεια.
Όμως, ανακριτής και εισαγγελέας, αφού άκουσαν εκτός διαδικασίας τους μάρτυρες αστυνομικούς και από την άλλη αγνόησαν τους δεκάδες μάρτυρες υπεράσπισης και τις φωτογραφίες, προχώρησαν στην πρωτοφανή απόφαση για προφυλάκιση. Προφυλάκιση που γίνεται με τις διατάξεις ενός νόμου, απονομιμοποιημένου ήδη στη συνείδηση της κοινωνίας, αφού η κυβέρνηση έχει εξαγγείλει εδώ και έξι μήνες την κατάργηση του, κατά παράβαση των διατάξεων περί προφυλάκισης, και μάλιστα περιφρονώντας, αγνοώντας και παραβιάζοντας επιδεικτικά τις αλλαγές που πρόσφατα έγιναν στο σχετικό άρθρο του νόμου, σύμφωνα με τις οποίες για να επιβληθεί προφυλάκιση απαιτείται να είναι κάποιος ύποπτος φυγής είτε να έχει αμετάκλητες καταδίκες στο ιστορικό του, προϋποθέσεις που καμιά δεν ισχύει για τον Μάριο.

Ο Μάριος, που διδάσκει κολύμβηση σε νήπια στο ΟΑΚΑ, δουλεύοντας 7 μέρες την εβδομάδα, οδηγείται στις φύλακες και τα παιδιά του, που στα χέρια του μαθαίνουν να αγαπάνε το νερό, θα χάσουν το δάσκαλο τους.
Κι εμείς θα χάσουμε την πίστη μας στο προφανές και στο αυτονόητο.
Δεν θα χάσουμε όμως την πίστη μας στο Μάριο και θα παλέψουμε για την απόδειξη της αλήθειας , την αποφυλάκιση και την απαλλαγή του."
Από το Δελτίο Τύπου που έδωσε στη δημοσιότητα η οικογένεια του Μάριου.

13/03/2010

ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ


Τόσους αγώνες, τόσες πορείες για να γίνει αυτό???
Τόσες χειραψίες και χαμόγελα με τους τζιπάτους, τους κρατικούς φορείς και τους μπάτσους για αυτό?
Ως πότε θα αναλώνουν ένα κίνημα που γεννήθηκε μαζικά και στο δρόμο με αναχρονιστικά, κρατικοδίαιτα και ηττοπαθή αιτήματα προς τους φορείς που τάχα ενδιαφέρονται? H αστυνομία θα γράφει αυτούς που θα παρκάρουν στον ποδηλατόδρομο? Ανέκδοτο! Όλοι ξέρουμε σε ποιο μέρος στρατεύονται οι μπάτσοι.
Άμεση επανεξέταση των ποδηλατικών αιτημάτων! Τώρα!
Τζιπ της αστυνομίας προκλητικά παρακρισμένο πάνω στο πεζοδρόμιο στην διάβαση των ΑΜΕΑ. Αυτό το κράτος θα προστατέψει τα δικαιώματα των πεζών και ποδηλατών?

ΕΤΣΙ ΖΩ, ΨΥΡΡΗ

Οδός Πιττάκη.

ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Απ' ότι φαίνεται όλα cool με το πάρκο.
Γνωρίσαμε και κάποιους μελλοντικούς poloists στην περιοχή. ..

12/03/2010

ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ: LAST FRONTIER

Είμαστε στη Δεξαμενή στα Άνω Πετράλωνα. Στο πάρκο εκτός από τα λιγοστά δέντρα που έχουν απομείνει, υπάρχει και ένα μικρό γήπεδο μπάσκετ. Και σε αυτό έχουμε αποφασίσει να μαζευόμαστε να παίζουμε bike polo. Είναι ένα πολύ όμορφο σποτ. Μέσα στην καρδιά της τελευταίας ίσως παραδοσιακής περιοχής της Αθήνας, . Είναι ήσυχα, flat, έχει δέντρα και αρκετό χώρο για να κουλάρεις. Σε αυτό όλη την ημέρα κατεβαίνουν πολλοί κάτοικοι της περιοχής, από μικρά παιδιά μέχρι μεγάλους, για να παίξουν, να τρέξουν, να κλοτσήσουν το τόπι, ακόμα και μητέρες με μωρά για να χαζέψουν τους άλλους που το κλωτσάνε (?).

Το γήπεδο αυτό, όπως προφανώς και το πάρκο ανήκει στο Δήμο της Αθήνας, ο οποίος όσα χρόνια μένουν κάποιοι από εμάς στη περιοχή, δεν φροντίζει καθόλου το χώρο (σπασμένα καλάθια, χωρίς δικτάκια, χαλασμένη βρύση, ελλιπής φωτισμός κλπ.). Τις τελευταίες όμως μέρες παρατηρήθηκε μια κινητικότητα στο γήπεδο. Εργάτες του Δήμου κλάδεψαν δέντρα και φυτά γύρω από αυτό, άλλοι έκλεισαν τρύπες στο συρματόπλεγμα του γηπέδου, και κάποιοι έκαναν τρύπες στο ταρτάν. O αθλητικός σύλλογος Αναγέννηση Πετραλώνων είπε στους κατοίκους εκεί, ότι πήρε άδεια από το Δήμο, για να χρησιμοποιεί το γήπεδο και θα συμβούν τα εξής:

Ο Σύλλογος θα αναλάβει να φτιάξει το γήπεδο (φωτισμό, ταρτάν, βρύσες, πόρτες κλπ.)

Ο Σύλλογος τις ώρες που θα κάνει προπονήσεις τένις θα κλειδώνει το χώρο.

Ότι ο χώρος θα είναι κλειστός κάποιες ώρες το πρωί και κυρίως το απόγευμα (σίγουρα 5 με 9).

Τις ώρες αυτές δεν θα μπορούν οι κάτοικοι να παίζουν ή να κάνουν βόλτα στο γήπεδο.

Ότι με κάποιους κατοίκους (που παίζανε εκείνη την ώρα μπάσκετ) θα τα βρουν και θα τους αφήνουν να παίζουν (μόνο αυτούς? και εμάς? όλους?).

Μας προκαλεί λοιπόν τεράστια ερωτηματικά και μας τη σπάει εντελώς για να είμαστε ειλικρινής το τι θέλει να κάνει ο δήμος εκεί, και πόσο μάλλον αν θα είναι ανοιχτός στο να παίζουμε εκεί bike polo.

Σήμερα λοιπόν Σάββατο 13 Μαρτίου στις 13.00, στη Δεξαμενή στο τέλος της Πλατείας Μερκούρη στα Άνω Πετράλωνα θα συγκεντρωθούν οι κάτοικοι και εμείς μαζί να ρωτήσουμε τους ανθρώπους του δήμου τι γίνεται και τι πρόκειται να κάνουν.

Όποιος θέλει να έρθει είναι ευπρόσδεκτος

Θα ακολουθήσει ενημέρωση. Για το πάρκο. Και για το bike polo φυσικά.

7th Midwest Bike Polo Champeenships from Mr.Do on Vimeo.

11/03/2010

JR, FAVELA MORRO DA PROVIDENCIA

Μιλώντας για Βραζιλία... O JR είναι φωτογράφος. Εκθέτει ελεύθερα στη μεγαλύτερη γκαλερί στον κόσμο, τον δρόμο. Πιάνοντας την προσοχή των διερχομένων, αυτών που δεν είναι οι επισκέπτες των μουσείων και των εικαστικών χώρων. Η δουλειά του αναμιγνύει Τέχνη και Δράση και μιλάει για έννοιες όπως ταυτότητα, δέσμευση, ελευθερία και όρια. Η φωτογραφία που βλέπεις από την φαβέλα Morro Da Providencia στο Rio De Janeiro είναι μέρος του project Women που έχει εκτελέσει σε Καμπότζη, Κένυα, Βραζιλία, Ινδία και Γαλλία.

Για τον JR κάνε κλικ εδώ.

10/03/2010

FAREWELL ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ

φωτό: Athens Alleycat Race, Ποδηλασία ή Θάνατος, 25η Μαρτίου 2007

To ιστορικό αμαξοστάσιο του ΗΛΠΑΠ απ' ότι φαίνεται φτάνει στο τέλος του. Το σχέδιο ενοποίησης των αρχαιολογικών χώρων του κέντρου φτάνει στην τελευταία φάση με την απαλλοτρίωση του χώρου που χρησιμοποιούν τα τρόλεϊ εκεί. Κανένας δεν έχει να σκεφτεί κάτι αρνητικό όταν κτίρια βιομηχανικού χαρακτήρα απομακρύνονται από το κέντρο. Η συγκεκριμένη περίπτωση όμως είναι λίγο διαφορετική. Το αμαξοστάσιο διαθέτει κατά γενική ομολογία το καλύτερο graffitti της πόλης ή τουλάχιστον του κέντρου. Όχι μόνο αυτό αλλά η περίφημη δουλειά των δίδυμων αδερφών από την Βραζιλία, Otavio και Gustavo Pandolfo, που ζωγραφίζουν κάτω από το όνομα Os Gemeos έχει γίνει με τα χρόνια το απόλυτο αθηναϊκό landmark της γενιά μας. Μετά την Ακρόπολη και τις φωτογραφίες από την έναρξη των Ολυμπιακών (που έχουν ξεθωριάσει τώρα) οποιοσδήποτε οδηγός τύπου Lonely Planet φιγουράρει το αμαξοστάσιο ως την πιο αντιπροσωπευτική εικόνα της Αθήνας.
Και είναι.Τη επόμενη φορά που θα περνάς από εκεί λοιπόν στάσου και κοίταξέ το, μέσα σε όλες τις φιγούρες θα διακρίνεις και την κλασική εικόνα του ανθρώπου που καταβροχθίζει ένα αυτοκίνητο. Σο λονγκ λοιπόν αμαξοστάσιο...

Για ους OS GEMEOS κάνε κλικ εδώ και εδώ.
Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων (κλικ).

EVERYTHING IS OK

08/03/2010

ΩΜΗ ΒΙΑ

O δημόσιος χώρος κάποτε ήταν η προέκταση του ιδιωτικού, του σπιτιού μας. Η παραδοσιακή μινιμαλιστική πρακτική του ασβεστώματος υπήρξε το ελληνικό street art για αιώνες. Σήμερα, είναι μια πρακτική που εκλείπει Ο μοντερνισμός ως απολυταρχική και τις περισσότερες φορές φασιστική πρακτική έχει προσπαθήσει με μανία να επιβληθεί στον παραδοσιακό τρόπο. Κάποιοι βλέπουν ακόμα την παράδοση σαν κάτι που τους ενδιαφέρει και τον δρόμο σαν κάτι που μπορούν να κάνουν ομορφότερο, να το κάνουν δικό τους περιποιώντας τον. Κάποιοι πάλι όχι. Και δυστυχώς αυτοί είναι που υπερισχύουν για τον απλούστατο λόγο ότι χρησιμοποιούν βία. Είτε παρκάροντας πάνω στα πεζοδρόμια, είτε κόβοντας τα δέντρα, είτε μολύνοντας με τα καυσαέρια τους την ατμόσφαιρα
Περπατώντας δίπλα από αυτό το δέντρο δεν θα το είχε προσέξει κανείς αν ήταν ακόμα εκεί. Θα ήταν απλά ένα φρεσκοαβεστωμένο δέντρο. Τώρα το χέρι που το έκοψε με τόση αναίτια βία είναι αυτό που υπερισχύει. Και πραγματικά όσο και να προσπαθήσει κάποιος είναι δύσκολο να σκεφτεί ποιον θα μπορούσε να ενοχλεί ένα δέντρο. Δύο όψεις μιας πόλης που έχει χάσει την λογική και έχει βρει το τίποτα.

ΚΚΕ !!! ???


Το πιο core κουκουέ σύνθημα που έχουμε δει! Καλύβια, Αττικής.

JUSTICE

05/03/2010

ΤOP 3 anarchist graffiti ever

(με σειρά αξιολόγησης):
1. Χασίστες Φουντικοί
2. Με την Βοήθεια του Θεού Θα Σας Γαμήσουμε την Παναγία
3. Γλύψε Παγωτό Οχι Αφεντικό

04/03/2010

HUMMER: ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ!

Η καταναλωτική παραγωγή του αηδιαστικού υπερ-τζιπ Hummer της General Motors φαίνεται ότι φτάνει στο τέλος της. Τα καταστροφικά και άκρως αντιπαθητικά ανόητα οχήματα δεν θα παράγονται πια από την General Motors η οποία προσέλαβε την Citigroup για να προσπαθήσει να πουλήσει το brand. H GM αναφέρει την αγορά καυσίμων ως τον κύριο λόγο καταστροφής των πωλήσεων. Το Hummer κατασκευάστηκε αρχικά για στρατιωτική χρήση και μετά επεκτάθηκε προς την καταναλωτική παραγωγή μετά από αίτημα του Arnold Schwarzenegger to 1992 πριν γίνει κυβερνήτης της Καλιφόρνια και αρχίσει να φλερτάρει με την οικολογία (sic). Παρ΄ όλες τις προσπάθειες όμως της Citigroup ούτε καν οι Κινέζικες εταιρίες κατασκευής (Sichuan Tengzhong H.I.M) δεν ενδιαφέρθηκαν να αγοράσουν το brand, φέρνοντας την GM μπροστά στο αδιέξοδο. Φαίνεται τελικά ότι το τέλος έχει έρθει για τα Hummer σαλπίζοντας την αρχή της δύσης της εποχής των SUV εν γένει παγκοσμίως. Ο ανδρικός πληθυσμός που είχε αντιμετωπίσει πρόβλημα ικανοποίησης των γυναικών τους στο παρελθόν και ανατρέξανε στο ηλίθιο τζιπ ως βοήθεια επιβεβαίωσης του ανδρισμού τους θα πρέπει δυστυχώς να ανοίξει τα penis enlargement spam mail που καταλήγουν στο trash box τους στο μέλλον.

JIM JARMUSCH είπε...

Από το HappySilentLife (κλικ).

03/03/2010